تراکت یا آگهی در رسانه های مکتوب بهترین روش تبلیغات در کسب و کارهای کوچک است. شما با کمترین هزینه می توانید با چاپ آگهی در جراید، مشتری های زیادی به سوی خود هدایت کنید. اما متن آگهی شما باید حساب شده باشد.یک متن خوب می تواند بهترین مشتری ها را به سمت شما بکشاند.

به مشتریان خود پیامک و ایمیل بزنید و آنها را دعوت کنید تا از کالاهای حراجی و تخفیف دار شما دیدن کنند. مشتریان در بدترین شرایط از خرید کالاهای تخفیف دار و حراج لذت می برند.

به مشتریان خود هدیه دهید. مثلا بگویید اگر 3 مورد از کالاها یا به مبلغی معینی از شما خرید داشته باشند یک کالا به انتخاب خودشان با تخفیف ویژه به آنها هدیه می دهید.

فروشگاه ها و کسب و کارهایی که از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنند و خدمات خرید آنلاین دارند به مراتب موفق تر از فروشگاه های دیگر هستند. کالاهای خود را بصورت اینترنتی با شرایط ویژه بفروشید. مثلاً تحویل در محل رایگان بگذارید یا همراه کالای خریداری شده به مشتری اشانتیون بدهید.

کسب و کارهای امروز بدون داشتن فروشگاه اینترنتی حرفی برای گفتن نخواهند داشت. مشتری امروز می خواهد راحت خرید کند، تخفیف بگیرد و …. پس شما با دانستن خواسته ی مشتری در بدترین شرایط رکود هم می توانید بفروشید. برای فروش اینترنتی خدماتتان می توانید از یواسپیس کمک بگیرید.

برای مشتریان ثابت خود جشن یا همایشی برگزار کنید. از مشتریان خود تقدیر کنید. در این بین می توانید بهترین کالاها را هم به مشتریان تان بفروشید.

از وجود شبکه های مجازی برای تبلغات خود استفاده کنید. بهترین مشتریها را می توانید در کانال ها و شبکه های مجازی پیدا کنید.

یادتان باشد 80 درصد مشتریان بر اساس احساس خود خرید می کنند نه نیاز!! اگر راه برانگیختن و فعال کردن حس خرید در مشتری را بیاموزید، خواهید دید چگونه سیل مشتریان به سوی شما جاری می شود.

 

نظرات (0)

اولین کسی باشید که نظر می دهید

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

سخن مدیر

پیمان پورطالب

مدیر مسئول و صاحب امتیاز
کانون آگهی و تبلیغاتی اینان

از سال 1392 شروع به کار در زمینه طراحی گرافیک کردم، در حال حاضر به یادگیری در این زمینه میپردازم ؛)

تبلیغات

تمامی حقوق برای کانون آگهی و تبلیغاتی اینان محفوظ است

کانون آگهی تبلیغاتی

طراحی لوگو

طراحی پوستر

طراحی ست اداری

طراحی نشانه

اینان

کانون آگهی تبلیغاتی اینان

طراحی آنلاین

فتوشاپ آنلاین

کانون اینان

تبلیغات

کانون آگهی و تبلیغات